Ahogy a mobiltelefon készülékek száma, funkcionalitása és jelentősége növekszik, úgy a szervizek is folyamatosan gyarapodnak. Egyszerűen az okostelefonok alapvető eszközei lettek a mindennapjainknak. Emiatt kimagasló kereslet jelentkezik az olyan üzletek iránt, mint például egy iPhone szerviz.
Az Apple termékek rendszerint hosszú távon megbízhatóak, ám az olyan gyakorlatias problémák, mint például a kijelző törés vagy a töltőkábel szakadás, elkerülhetetlenek. Már pedig ha folyamatosan szükségünk van a készülékünkre, akkor egy iPhone szerviz igénye hamar jelentkezni fog. Mivel marketing és technológiai szempontból is egy exkluzív, illetve prémium termékkategóriáról van szó, így elmondható, hogy az iPhone szervizek nagy része megbízható, hiteles. A szervizek szolgáltatásának minőségében azonban már lehetnek eltérések. Az elégedettség elérése érdekében szeretnénk segíteni, hogy ez ügyben milyen tényezőkre figyeljünk oda:
- Transzparens-e a kommunikáció?
Mivel az iPhone szervizelés egy szenzitív szolgáltatásnak számít, így a kommunikáció átláthatósága és stílusa alapvetően fontos. Például legyen a webhelyen és az üzletben is egyértelműen feltüntetve az érvényes árlista, továbbá a garanciavállalás részletei. Utóbbinál legalább 6-12 hónapot nyújt egy nívós szerviz.
- Ingyenes-e a diagnosztika?
Értelemszerűen az az iPhone szerviz fog előtérbe kerülni a választásunkban, amely ingyenes diagnosztikát biztosít. Ez egyébként nem evidens kedvezmény, ezért mindenképpen plusz pontot jelent, egyúttal jó benyomást kelt bennünk.
- Milyen gyors a javítás?
Nem korrekt, amikor egyes szervizek nem mondanak konkrét javítási időtartamot, hiszen ez fokozza a bizonytalanság érzetet, arról nem is beszélve, ha a vártnál jóval lassabban készül el a javítási munka.