Az okostelefonok térnyerése

Az okostelefonok száma egyre nő, ahogy egyre megfizethetőbb eszközök jelennek meg a piacon. 2011 és 2013 között az Egyesült Államokban az okostelefonok elterjedtsége 36%-ról 61%-ra nőtt

A fogyasztók még mindig telefonként használják az okostelefonjaikat. Ez meglepően hangozhat, mert azt feltételeznénk, hogy ezeket az eszközöket csak a barátoknak írt sms-ek megírására és elküldésére vagy a közösségi hálózatok böngészésére használják. A valóságban azonban az okostelefonok megváltoztatták a telefonálást – pontosan úgy, ahogy az internethez való hozzáférést is. Most bármikor és bárhol telefonálhatnak.

Az internethez is kapcsolódni képes telefon teljesen megváltoztatta az emberek képességeit a vállalkozások keresése és felhívása tekintetében. Ha visszagondol az okostelefonok előtti korszakra, akkor eszébe juthat, hogy vagy egy telefonkönyve volt, vagy a telefonszám már benne volt a telefon névjegyzékében, vagy pedig egy hirdetőtáblán, tévében vagy valamilyen hirdetésben látta a számot, és így tudta felhívni a vállalkozást.

Rengeteg olyan helyzet van, amikor a hívó fél számára egyszerűbb a telefonálás, de ezek általában 3 kategóriára oszthatók:

  1. A hívó helyzete (kutyát sétáltat vagy vezet). Nem tud mindkét kezével vagy a szemével a képernyőre figyelni.
  2. Amiért telefonál (bonyolult dologról van szó, például biztosításról, időpont-egyeztetésről, sok opcionális csomaggal és funkcióval rendelkező autóról).
  3. Személyes preferencia (sokan vannak, akik a közvetlen interakciót kedvelik inkább).

Vélemény, hozzászólás?