A székhelyszolgáltató megválasztásához gyakorlati tanácsok

A székhelyszolgáltatás egy jó dolog – már csak azért is, mert biztosak lehetünk abban, hogy nem lesznek felesleges nehézségeink az adminisztrációval, nem kell feleslegesen azzal bíbelődnünk, hogy megjön –e az az adott levél aznap, amikor épp otthon leszünk, vagy még azt követően, hogy az ügyfeleinkhez rohangáltunk egész nap, még a postán is állnunk kell-e ott is pár órát? Ezek a gondok elillannak, mintha sose lettek volna. De persze a teljes gondtalansághoz kell az is, hogy az ember biztos legyen abban, hogy jó szolgáltatót választott.

Amire fontos odafigyelni, az az, hogy az adott székhelyszolgáltatás biztosítja –e, hogy minden nap tájékoztató üzenetet küld a kapott levelek tartalmáról, illetve hogy vállalja –e, hogy ha szükséges, akkor továbbítja őket a cég könyvelőjének, ügyvédjének. Ezek a legfontosabb szolgáltatásai a székhelyszolgáltatónak azon felül, hogy fogadja a leveleket, és rendszerezve tárolja őket. Érdemes ezen túl tanácsot kérni, és információt kérni a szolgáltató cég korábbi, és jelenleg meglévő ügyfeleitől.

Vélemény, hozzászólás?