Az ipari marketing stratégiájáról:

A digitális ipari marketing összehangolt tervezés, tartalom, közösségi média és SEO-taktikák révén tereli az ügyfeleket vállalkozása termékeihez és szolgáltatásaihoz.

Az ipari marketing különbözik a B2C marketingtől. A döntéseket általában egy érdekeltekből álló bizottság hozza meg, és ritkán, vagy egyáltalán nem az egyéni elhatározás számít.

Az ipari eszközök marketingje olyan kihívásokkal jár, amelyek más piacokra nem vonatkoznak

Az ipari szerszámokkal, ipari generálkivitelezéssel foglalkozó vállalatok általában rendkívül hiánypótló, kifejezetten szűk célközönségnek szolgáltató B2B szervezetek.

Sok gyártó és ipari vállalat azt gondolhatja, hogy a digitális marketing inkább a fogyasztási cikkek és a B2C területén használható, de ez nem így van.

A digitális marketing az ipari szolgáltatók számára is egyre inkább létfontosságú

Bizonyos típusú berendezések, például kisebb kéziszerszámok, alkatrészek, csavarok és rugók korlátozott számú potenciális érdeklődő számára jelennek meg a piac kínálati oldalán.

A nehezebb gyártósori gépek vagy alkatrészek, és a termelő gépek szervizelése például gyárak vagy ipari vállalatok számára fontos termékek és szolgáltatások.

Az ipari marketing egyik fő szerepe a bevétel növelése közvetett módokon

Az értékesítés és a marketing digitális átalakulásának előretörésével a sikeres B2B vállalatok a marketinget a bevételtermelés közvetlen befolyásoló tényezőjének tekintik, és egyre több gyártó igazítja erőfeszítéseit a mai digitális világhoz.

Ehhez mélységében szükséges megérteni, hogy a mérnökök és az ipari vásárlók hogyan hozzák meg a vásárlási döntéseket.

A kiadások csökkenésétől kezdve a márkastratégiára helyezett újbóli hangsúlyig, az ipari marketingesek számára jelentősen megnőtt annak fontossága, hogy diverzifikálják marketing mixüket – és másképp tervezzék a költségvetést.

 

Vélemény, hozzászólás?